Monday, December 27, 2010

"小傷口" Cover

 

出發點總是好的 你終於離開了

為我好 這點我懂的
不必再爭取了 你不該我的
多給一個理由 一個藉口 
也是多餘的
你的每個擁抱 每個親吻 
全都是冷的
說真的沒什麼 都幾歲了 
誰沒分手過
我不會感到挫折 捨不得放手 才煩人
這點小傷口 很快就癒合
留下淺淺疤痕 當作紀念 多幽默
只是小傷口 那又為什麼
隨時碰就 隨時痛

多給一個理由 一個藉口 
也是多餘的
你的每個擁抱 每個親吻 
全都是冷的
說真的沒什麼 都幾歲了 
誰沒分手過
我不會感到挫折 捨不得放手 才煩人
這點小傷口 很快就癒合
留下淺淺疤痕 當作紀念 多幽默
只是小傷口 那又為什麼
隨時碰就 隨時痛

這點小傷口 多久會癒合
那麼瘋狂的愛 兩敗俱傷 多寂寞
只是小傷口 時間包紮我
你不需要 擔心我
只是小傷口 時間包紮我
我想念 你給的痛

(PS: Christie, hope you like it ! Sorry it took so long.. I didn't forget about your request :p)

5 comments:

  1. Thank dearie, love it! You should sign up for project superstar!

    ReplyDelete
  2. Yeah, glad you love it (; Ahh I don't think I'm THAT good enough.

    ReplyDelete
  3. Better than Jolin Tsai!! AWESOMEEEEE!!!

    ReplyDelete
  4. I agree with Christie, you should be confident and go take part next time! And you can't say no to me cos I've heard you singing live before. Chantana and Jones will both agree with me too. :P

    ReplyDelete
  5. Tasha, you made me *blush" Xp

    Candy, prolly not coz I've got stage fright ..

    ReplyDelete